

Let’s build happiness!
Janssen de Jong OnderhoudPlus verbouwt, onderhoudt, renoveert, transformeert en beheert gebouwen in de ruimste zin van het woord. We werken vanuit de visie dat we samen met de klant de beste oplossing willen realiseren. Daarom werken we samen met waardevolle ketenpartners en sturen we continue op innovatieve en duurzame energetische oplossingen. Let’s build happiness!
Onze servicemonteurs zijn allround opgeleid, werken met een digitaal plansysteem en met eigen materieel. Janssen de Jong OnderhoudPlus hecht veel waarde aan een goede communicatie met bewoners.
Janssen de Jong OnderhoudPlus maakt deel uit van de internationaal opererende Janssen de Jong Groep, de groep van bouwspecialisten.

Integriteit
Voor Janssen de Jong staat ‘de mens’ centraal. Dit geldt zowel voor onze medewerkers als voor onze klanten en zakenpartners. We treden elkaar met open vizier en vertrouwen tegemoet. Integriteit, kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid zijn hierbij belangrijke waarden. Elke medewerker is op zijn of haar integriteit aanspreekbaar. Het management gaat daarbij voorop in het uitdragen ervan. Integriteit maken we niet alleen, maar juist met elkaar.
Leidinggevenden scheppen hiervoor het juiste klimaat en vormen hiermee het fundament van ons integriteitbeleid.
Om nieuwe medewerkers te informeren en bewust te laten worden van integriteit binnen Janssen de Jong ontvangen zij bij indiensttreding de gedragscode. Deze is hier te downloaden.
Missie
Let’s Build Happiness. Vanuit deze gedachte denkt én werkt Janssen de Jong OnderhoudPlus. We willen woningen onderhouden en verduurzamen waar bewoners gelukkig zijn en zich thuis voelen. Onze missie is het beschikbaar maken van woongeluk voor iedereen. De kernwaarden van waaruit we onze missie realiseren, zijn: Lef, Oplossingsgericht, Samen, Transparant en Trots.
Klanttevredenheid
We streven naar een klanttevredenheidsscore van 8+. Met workshops, trainingen en LEAN-sessies zorgen we er continu voor dat we bij ieder project die hoge tevredenheid kunnen realiseren. Het is onze missie om die hoge verwachtingen keer op keer waar te maken.
Kernwaarden
LEF
We zijn alert op kansen en nieuwe situaties. We durven weloverwogen risico’s aan te gaan, zodat we ons op een positieve en klantgerichte manier onderscheiden van de concurrentie.
OPLOSSINGSGERICHT
We signaleren uitdagingen vroegtijdig en handelen snel en accuraat om tot een klantgerichte oplossing te komen.
SAMEN
Om voorop te blijven lopen in de markt en voor de hoogst mogelijke klanttevredenheid te gaan, is samenwerking van essentieel belang. We nemen verantwoordelijkheid en zijn ons ervan bewust dat wij kunnen én moeten samenwerken om tot het beste resultaat te komen.
TRANSPARANT
Onze medewerkers zijn bereikbaar en hebben een open houding. We zijn eerlijk over gemaakte afspraken en houden ons daaraan. Bij wijzigingen of onvoorziene omstandigheden communiceren we proactief.
TROTS
Onze medewerkers zijn trots op en positief over het werk dat ze leveren. Wij zijn trots op het eindresultaat, zoals een gerealiseerd project, maar ook op het proces, onze werkwijze en de kwaliteit van samenwerking onderling en met partners en klanten. Als we een stapje extra moeten zetten om nog trotser te kunnen zijn op het eindresultaat, doen we dat.

Ik denk graag in oplossingen en ga geen enkele uitdaging uit de weg!
Jeroen Verploegen
Allround onderhoudsmonteur