
De activiteiten die deel uitmaken van de pijler ‘Verbeteren’ betreffen: vraaggestuurde en niet planmatige onderhoudswerkzaamheden of planmatige onderhoudswerkzaamheden, 24/7 serviceverzoeken, keuken-, badkamer- en toiletrenovaties en mutatieonderhoud. We pakken het adequaat aan en lossen storingen en klachten snel op, zodat bewoners geholpen worden en uw vastgoed weer functioneert zoals het bedoeld is. Hierin ontzorgen we u compleet, door processen uit handen te nemen en verregaande automatisering, waaronder real-time inzicht in de status van onze werkzaamheden. Door analyses van de gegenereerde data kunnen we u proactief adviseren over procesverbeteringen en KPI’s bewaken.
Wij ontzorgen u door regie te houden op het verbeterproces. Onze pijlers: one call does it all en first time fix. Onze allround vakmensen en geselecteerde co-makers zorgen er met behulp van onze geavanceerde, gekoppelde systemen voor dat u doelgericht geholpen wordt. Het proces verloopt snel en efficiënt, wat tevens kosten reduceert.
We staan 24/7 klaar om spoedmeldingen op te lossen. Een professioneel callcenter zorgt voor een goede intake van reparatieverzoeken waarna direct de juiste vakman of co-maker ingeschakeld wordt.
Met vraaggestuurd onderhoud en mutatieonderhoud verbeteren we het comfort van de woningen zodanig dat het weer voldoet aan de huidige maatstaven.